مزایا و معایب استفاده از سرامیک بدنه خودرو چیست؟

در این بخش مزایا و معایب سرامیک بدنه خودرو را با هم بررسی می کنیم. درخشندگی و سلامت بدنه خودرو از اهمیت زیادی برخوردار است. بسیاری از صاحبان خودرو، همواره به دنبال بهترین راه برای حفاظت از بدنه خودرو هستند. راه های زیادی وجود دارد که شما بتوانید بدنه خودرو خود را مثل روز اول درخشان و از آن در مقابل آسیب های جزئی مانند خط و خش ناشی از سنگ ریزه، محافظت کنید. یکی از محصولات محافظت از بدنه، سرامیک بدنه خودرو می باشد.

این محصول با اعمال شدند بر بدنه خودرو، از آن محافظت کرده و درخشندگی منحصر به فرد ایجاد می کند. این محصول نیز مانند تمامی محصولات موجود دارای مزایا و معایبی است. ایران کار بزرگترین عرضه کننده این محصولات، قصد دارد مزایا و معایب استفاده از سرامیک بدنه خودرو را برای شما بیان کند.

برای اینکه بدانید جنس نانو سرامیک بدنه خودرو چیست این مطلب را مطالعه کنید

سرامیک بدنه خودرو چیست؟

پیش از اینکه به بررسی مزایا و معایب سرامیک بدنه خودرو بپردازیم ابتدا باید بدانم که سرامیک بدنه چیست؟ برای حفظ زیبایی، درخشندگی، کیفیت و رنگ بدنه خودرو، سطح آن را با مواد مختلفی پوشش می‌دهند. یکی از این مواد پوشش سرامیک بدنه خودرو است. این پوشش توانایی بالایی در حفظ کیفیت و جلوگیری از خط و خش در بدنه خودرو دارد. ماده اصلی سازنده سرامیک، پلیمر است.

با این روش، مولکول های پلیمری با رنگ ماشین واکنش داده و پیوند های شیمیایی قوی ای ایجاد می کنند و باعث به وجود آمدن لایه هیدروفوبیک می‌شوند. این پوشش جزیی از رنگ خودرو می‌شود. با این روش استحکام خوبی ایجاد کرده و به راحتی از بین نمی‌روند. یکی از دلایل طول عمر بالای نانو سرامیک بدنه خودرو این موضوع است.

جهت ثبت سفارش پولیش نانو سرامیک رنگ خودرو به راه های ارتباطی درج شده مراجعه کنید.

علاوه بر آن، پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو با ترکیب شدن در رنگ ماشین، خط خش های آن را کاملا محو می‌کند. لازم به ذکر است که این پوشش در برند های مختلف عرضه شده و شما با مراجعه به سایت ایران کار می‌ توانید انواع این محصول را مشاهده و خریداری کنید.

مزایای استفاده از سرامیک بدنه

استفاده از سرامیک بدنه، تاثیرات مثبت زیادی برای بدنه خودرو به ارمغان می آورد. در این قسمت چندین مورد از مزایای استفاده از سرامیک برای شما بیان خواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با اسپری پوشش سرامیکی به واتس آپ سایت پیام بدید.

  1. آب گریز شدن بدنه خودرو: یکی از خاصیت هایی که سرامیک بدنه دارد، آب گریزی است. آب گریزی برای بسیاری از افراد جذاب است. علاوه بر این جذابیت، آب گریزی مانع از کثیف شدن بدنه به وسیله باران و گل می شود.
  2. ضد خش شدن بدنه: مزیت دیگری که سرامیک کردن بدنه خودرو نسبت به سایر مواد پوششی بدنه‌ی موجود در بازار دارد، ضد خش شدن بدنه می باشد. این خاصیت موجب می شود که در صورت برخورد سنگ ریزه ها و یا شاخ و برگ درختان، در خیابان ها، بدنه دچار خط و خش نشود و صرفا خود پوشش خط می افتد، نه رنگ بدنه خودرو.
  3. درخشندگی منحصر به فرد: درخشندگی یکی از ویژگی های تمام پوشش هایی است که بر روی بدنه خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، اما درخشندگی ای که سرامیک بدنه خودرو ایجاد می کند، بسیار منحصر به فرد بوده و زیبایی خاصی برای خودرو به ارمغان می آورد.
  4. طول عمر بالا: پولش ها و سایر محافظ های بدنه، از طول عمر پایینی بین یک تا چند ماه برخوردار هستند. اما مزیتی که سرامیک بدنه دارد اینست که می توانید تا چندین سال بر روی خودرو باقی بماند و شما را از پولیش واکس کردن های مجدد خودرو بی نیاز می کند. این کار باعث کاهش هزینه های نگهداری بدنه و صرفه جویی در مخارج شما نیز می گردد‌.
  5. حفاظت بیشتر: این محصولات به دلیل کیفیت بالایی که دارند توانایی بالاتری نیز نسبت به رقبا در زمینه حفاظت از بدنه خودرو دارند. یکی از موارد حفاظتی سرامیک بدنه خودرو، جلوگیری از آفتاب سوختگی بدنه می باشد. این محصول تمامی اشعه های مضر خورشید را منعکس می کند و جلوی آفتاب سوخته شدن بدنه را می گیرد.

برای آگاهی از اسپری چربی زدا نانو سرامیک با شماره های سایت در تماس باشید.

معایب استفاده از سرامیک بدنه خودرو

برای بررسی مزایا و معایب سرامیک بدنه خودرو، بعد از بررسی مزایای استفاده از آن ، به بررسی معایب استفاده از آن می پردازیم:

در ابتدا باید بگوییم که سرامیک بدنه خودرو برای بدنه خودرو هیچ ضرر و معایبی ندارد و صرفا در زمان اعمال محصول و هزینه های آن مواردی وجود دارد که در ادامه ذکر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از ‎پوشش نانو سرامیک با شماره های مجموعه در تماس باشید.

  1. زمان بر بودن: پوشش سرامیک بدنه خودرو، بصورت دستی و طی چند مرحله بر روی خودرو اعمال می شود، تکمیل این فرآیند به چند روز زمان احتیاج دارد. از طرفی این کار باید با حوصله و نظم صورت گیرد تا به بدنه آسیبی وارد نشود، به همین دلیل پیشرفت مراحل انجام آن کند صورت می گیرد که منجر به زمان بر بودن انجام آن می شود.
  2.  نیاز به نیروی متخصص: بسیاری از اسپری های سریع سرامیک بدنه خودرو، توسط همه افراد قابل اعمال بر روی بدنه خودرو است. اما اگر توسط افراد متخصص صورت گیرد بهتر است؛ زیرا اگر فرایند سرامیک‌ کردن به خوبی انجام نگیرد، نه تنها ظاهری خوب و جذاب برای خودرو پدید نمی‌آورد، بلکه حتی موجب بد شکل شدن آن نیز می‌شود.
  3. هزینه اولیه: سرامیک بدنه خودرو به دلیل وارداتی بودن و همچنین بازار فروش خوبی که دارد، از قیمت بالاتری نسبت به سایر پوشش ها برخوردار است. از این رو زمان استفاده از این محصول، باید هزینه اولیه‌ی بیشتری بپردازید. اما به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد و همچنین طول عمر بالا، خرید و استفاده آن کاملا مقرون به صرفه است.

برای اطلاع از سایر ویژگی های اسپری سرامیکی هیبریدی محافظ به شماره واتس آپ درج شده مراجعه کنید.

پوشش سرامیک بدنه خودرو یکی از محصولات مبتنی بر تکنولوژی نانو است که تاثیر زیادی در زیبایی خودرو دارد و علاوه بر آن موجب حفاظت از بدنه در مقابل سنگ ریزه ها، شاخه درختان، باران های اسیدی، اشعه های مضر خورشید و… می شود و خاصیت آب گریزی نیز ایجاد می کند. البته استفاده از آن زمان بر بوده و بهتر است توسط افراد متخصص بر روی بدنه اعمال شود. نکته بعدی این است که در صورت خرید این محصول از سایت ها و فروشگاه های نامعتبر ممکن است محصول اصل نبوده و کیفیت لازم را نداشته باشد. در صورت نداشتن کیفیت لازم، محصول موجب آسیب دیدگی بدنه می گردد و درخشندگی و حفاظت خوبی ندارد.